cursuri operator calculator  

Google

Mutare de la alta facultate

Anunturi importante

Spiru Haret
Sponsor

Mesajde maria_anna pe Lun Ian 05, 2009 2:07 pm

Buna tuturor,

Am o intrebare: daca sunt studenta a Facultatii de stat, ultimul an (anul 3, sistem nou), pot face transferul/ mutarea la una din sectiile facultatii Spiru Haret?
In prezent, sunt studenta la ECTS, an III,zi, si Finante Banci, an III, FR, Facultatea de Stat Pitesti.

Din pacate, in momentul de fata nu imi mai pot permite sa platesc caruta de bani care imi este ceruta, si sa dau si de profesori care nu vor cu nici un chip sa te promoveze examenul.

Din cate am vazut, pt a urma ID-ul la Spiru Haret este mult mai avantajos, si mi-as putea permite sa urmez 2 sectii.
Intrebare: se echivaleaza vreun examen din cele promovate la Facultatea de stat (bineninteles, dintre materiile care coincid).
Si daca este posibila mutarea, in ce an voi fi mutata???

Si daca totul iese ok pana la urma, unde se tine examenul de licenta ?? (spre ex., la sectia Marketing si Finante si Banci!)

Va rog frumos, astept un raspuns!!!! (in special pt Admin sunt intrebarile! DAca are cineva un raspuns, astept!)
maria_anna

Spiru Haret
Sponsor

Re: Mutare de la alta facultate

Mesajde carmen sabau pe Joi Ian 08, 2009 9:12 pm

Acceseaza hxxp://vvv.spiruharet.ro si cauta adres de comtact la vfacultatiile pe care doresti sa le urmezi si scrie reprezentantilor toate intrebarile care ti le pui si la care astepti un raspuns, ei sunt cei mai in masura sa-ti raspunda. Vor fi foarte maguliti sa auda ca vrei sa treci de la o fac. de stat la ei mai ales ca sunt atatea zvonuri ca nu sunt acreditate anumite sectii tocmai aici am citit deschizand toate topicele sa vad ce noutati mai sunt scrise.
Se spune aici pe undeva ca pe hxxp://vvv.edu.ro au fost publicate tot felu de lucruri!
DE aceea sursa cea mai sigura de informare pt hotararea ta o vei putea obt. doar de la ei!!! :roll: